tisdag 20 september 2011

Vila = äta?

Jepp, idag är det vila och då kan det ägnas lite mer tid till matlagning. Förra veckan köttgrotta och idag hamburgare:


OK, sonen och jag åt inte upp alla nio! Han åt två och jag åt tre (maken kanske äter upp resten när han kommer hem sent ikväll?)...

Känner mig lite halvseg i benen efter gårdagens backpass men det är helt ok.
Imon och på torsdag så kommer det bli två korta pass med några fartökningar och sen, hör och häpna, så kanske jag faktiskt vilar på fredag. Men vi får se, planen kan ändras :-P

Annars så har värsta sjukdomsparanojjan slagit in. Efter att ha klarat mig från sonens två dagar av febertoppar och halsont så ägnar jag nu dagarna åt att STIRRA på folk om de behagar att nysa eller hosta i min närhet. Dubbel dos av D-vitamin började jag redan med förra veckan, hehehe.

Efter Lidingö så blir det nog bara två lopp till i år: Finalloppet och Sylvesterloppet.
Men Lidingö är ju finalen känns det som och är det som ska "bota" min besvikelse som jag kände efter Varvet. Jag har kommit långt sen dess och hoppas att jag kan hantera resultatet på lördag oavsett vad det blir. Innerst inne vet jag att jag är en vinnare: Jag är stark, frisk och kan ägna mig åt det jag verkligen tycker om; löpning.

Nä, nu tror jag faktiskt att det blir lite mer mat/vila i form av hemlig efterrätt, hörs imon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar