torsdag 15 september 2011

Lite trött så här på "upploppet"...

Är trött.
Det "sliter" att hålla i många pass OCH träna själv...
Innan denna veckan är slut så kommer jag att ha hållit i sex stycken pass. Kanske inte låter så mycket men då jag är en person som ger mycket så blir man lite trött.
Bara två veckor kvar av min Mamma Boot Camp träning sen blir det uppehåll till april. Det går inte att köra under hösten/vintern här i Göteborg.
Bara lite mer än en vecka kvar till Lidingöloppet.
Jag undrar hur många timmar jag tränat i år egentligen? Jag undrar hur många som jag tränat och som fått lyssna till min HÄRLIGA stämma som pushar och berömmer?
Det handlar om att ge och ta och jag hade aldrig varit gruppledare om det inte gav lika mycket tillbaka att leda andra. Så egentligen är det helt ok att vara lite trött så här på "upploppet" :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar