onsdag 5 januari 2011

Oplogat snöpass...


Ja, inte hade jag på mig dessa för att skydda ögonen mot sol direkt utan mer för att inte få snö i ögonen alternativt bli snöblind...

12 km på helt oplogat snöunderlag tog ca 1.10 - underbart! NOT!

Det är sådana här dagar som jag inte är speciellt kär i Göteborg. Snöröjningen i denna stad är så, ursäkta, j-vla dålig att jag är glad att jag inte är ortoped...

Efter passet fick jag gå på mitt egna privata snöröjningspass eftersom maken blivit trött i ryggen efter tre skottningar innan 14.00...

Nu är jag seg. Körde ju även ett TRX-pass imorse på 30 min...åsså har jag träningsvärk i ena skinkan efter en fotografering igår där jag skulle agera objekt för att visa vissa övningar och då står man ju statiskt still i vissa positioner, annars blir det ju inga bra bilder.
Men jag ska inte klaga för nu kom det visst lite lediga dagar igen, bara så där, hehe.

Hörs imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar