tisdag 11 januari 2011

Bulk är bra, eller nåt...

Nää, idag ville varken kropp eller själ springa. Det var SÅÅÅÅ segt på de inplanerade 12 kilometrarna att jag nästan ett tag befann mig i samma tråkiga och svåra mentala stämning som brukar infinna sig när jag springer på löpband...

Försökte flera gånger intala mig själv att "ta mig upp ur gropen" som jag tydligen trillat ner i men det gick helt enkelt inte.

Och visst är det så att alla pass är inte livselixir som ger dig den där "kicken" utan en del pass är verkliga "sunkpass" som bara är bra för att lägga på i kilometerstatistiken och inget annat. Bara vanlig j-vla bulk helt enkelt.

Äh, nu blir det till att städa bort alla julsaker och kanske jag efter detta känner att jag "kommit upp ur gropen" eller så är det som behövs en semla...

5 kommentarer:

  1. Bulkpass är trots allt nödvändiga för att man ska ha vett att uppskatta de underbara passen. Fin tid på Sylveterloppet! Inte alls illa. Fin placering också.

    SvaraRadera
  2. Anna: Ja, visst är det så. Bulk ÄR bra!
    Och Sylvesterloppet; Tack!

    SvaraRadera
  3. Semlor är bra mot det mesta så testa det :)

    SvaraRadera
  4. Utan sunkpassen skulle man sluta uppskatta alla "tummen upp pass" :D
    Bara att ge järnet nästa gång! HEJA HEJA!

    SvaraRadera
  5. Andréa: Jepp, ska testa det imon, hann inte inhandla någon idag :-(

    Matilda: Visst är det så! Tack för pepp!

    SvaraRadera