fredag 21 januari 2011

Fredagspass utan känsla

Tog mitt lördagslångpass idag istället för imon för jag vet inte riktigt hur "schemat" kommer bli imon på dagen innan det eskalerar i festen på kvällen :-P
Men det kändes inte bra alls. Musiken peppade inget och dimman låg tät. Isfläckarna kändes fler än barmarksfläckarna och jag fick någon konstig "känning" i höger vaden efter 14 km :-(
Men det blev i alla fall 20 km att regga i min dagbok. En dagbok som för övrigt även denna månaden siktar mot 300 km.

Längtar efter min väninna L som är bästa sällskapet när man springer. Allt känns så lätt och bra på våra pass ihop.

Är väl lite trött efter en lång gårdag och behöver vila lite men har ju svårt att "sitta still".

Ikväll blir det lugnt (På Spåret kanske?) och vi får se om sonen och jag orkar bege oss att titta på maken som spelar handbollsmatch klockan 21.00. Just nu känns det inte som ett alternativ...

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar