onsdag 8 januari 2014

På sista och första sidan i Göteborgs-Posten!

Blev igår uppmärksammad att jag var med på sista sidan i Göteborgs-Posten. Hade visst missat det själv då jag inte hinner lusläsa morgontidningen alla morgnar...

                           

Blev sen ännu mer "chockad", eller kanske man ska säga glad när jag hamnade på första sidan: 


Blev intervjuad och fotad av Jan Larsson strax innan jul och om ni klickar på bilden så kanske ni kan läsa hela artikeln om ni inte redan läst den i papperstidningen: 



                       

Hoppas med artikeln kunna inspirera andra med astma. Mot nya mål 2014. 

2 kommentarer:

  1. Du är en inspirationskälla hela du! Tänkte på dig idag när jag slet i pepparedsbacken, blicken mot krönet, blicken mot krönet;-) funkade fint! Kändes mest fint när jag tagit hela backen e klart men ändå helt ok mitt i oxå:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för fina ord!
      Ja, Pepparedsbacken är inte att leka med! Lång och seg. Tar ju aldrig slut! Bra jobbat!

      Radera