söndag 11 november 2012

Jag kämpar på!



Ja, jag kämpar på. Och det går framåt. Igår kunde jag gå utan att halta och idag när jag körde lite styrketräning i källaren så gjorde det inte så ont i fotleden och jag kunde stå på ett ben utan problem. Jag hoppas att det fortsätter så här bra så kanske jag kan springa i veckan. 

En annan person som oxå kämpar är sonen. Och efter ganska många timmars kämpande så stod "Rådhuset" klart: 


Det är tre våningar och man kan lyfta av varje våning och där finns det en del detaljer om man säger så. På baksidan finns även en hiss. Inhandlades i Legobutiken i New York vid Rockefeller Center och det var verkligen ett bargain, halva priset mot vad samma hus skulle kosta på Legoland i Danmark (Billund). Så nu börjar hans hussamling bli komplett. Nere i källaren har han byggt upp en hel stad. Ni vet en sån där man kan se på YouTube om man söker på "galna" legobyggare i hemmet ;-) 

Ha en fin söndag, nu ska jag tejpa om min fot! 

4 kommentarer:

  1. wow vilket bygge! kul!

    tråkigt med foten men du kommer igen. alltid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tog några timmar att bygga :-O
      Och ja, jag kommer igen. I always do :-)

      Radera
  2. Fint legohus! Lego ar en rolig gemensamaktivitet tycker jag (har manga kompisar med barn i lego-aldern). Byggde han det sjalv? Duktigt!!

    Ja, sa trist med foten! Hoppas den blir battre snart! Styrkekramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får inte hjälpa till längre då han tycker att jag bygger för långsamt, hahaha. Således byggde han själv :-)

      Ja, j-vla fot! Är det inte det ena så är det det andra. Well, jag kämpar på!

      Radera