torsdag 5 januari 2012

Klar!

Då jag varit ledig denna veckan har jag utöver att morgonjogga lite senare även fått lite tid över att läsa. Så nu har jag läst ut bokklubbsboken. "Sarahs nyckel" av Tatiana de Rosnay. 387 sidor på två dagar, när jag väl börjar läsa så går det fort. Hjälper väl även till att boken var bra. Vartannat kapitel om nutid och vartannat om dåtid tills dess att nutid och dåtid flätas ihop och det blir ett annat flöde i berättelsen.



Vi ska inte träffas förrän den 3/2 så nu har jag gott om tid att läsa lite annat, fast kanske inte i samma fart :-) Snabbaste läsningen jag gjort var nog "Da Vinci koden" av Dan Brown. När maken kom hem med filmen bad jag honom att vänta att titta på den innan jag läst boken som stått länge i bokhyllan. 1,5 dag fick jag på mig - tror ni jag klarade det? :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar