måndag 1 augusti 2011

Hektisk start på månaden!

På månadens första dag har jag idag "flugit" runt och fixat med både det ena och andra :-P

Och man bör ju leva som lär, så visst har det transportjoggats idag och faktiskt TVÅ gånger :-)
Läs gärna om mer tips om hur jag hinner med min träning HÄR!

Jag jobbade som en IDIOT i några timmar och var sen helt slut (är ju fortfarande i semester-mode) och sen var det bara att samla kraft till att köra ett rekningspass inför ett pass som jag ska köra tillsammans med en annan tjej som kick-off för F&S-uteledare i slutet augusti. Det gick superbra men det var varmt (konstigt, trodde jag vant mig vid värmen?! Tydligen INTE!)...

Tre korta pass idag gör att jag börjat månaden med 14,9 km (lite sur att det inte blev 15,0 men det får jag leva med) i blandad fart.

Just nu känns det som om det var länge sen jag var här, trots att det bara är några dagar sen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar