onsdag 30 mars 2011

Tillbaka i saltgruvan...

Så var man tillbaks i vardagen igen, eller saltgruvan som jag brukar kalla det pga det engelska uttrycket "Back to the salt mines" :-) Och inte blir det vila idag heller - det är ju löppass i min löparskola! Och inte blir det vila imon heller för då är det teknik/tempo på F&S igen...kanske på fredag då, för på lördag ska jag ut till en av öarna i Göteborgs skärgård på ett litet "event" (lämnar i nuläget inga detaljer om detta då det är lite "hemligt")...och på söndag är det 18 km med F&S Göteborgsvarvsträning i Skatås... Således ingen rast eller ro för Bergsgeten :-( Fick trösta mig med att nästan köpa upp hela lagret av det här på vår ICA nära idag:
Mina absoluta favoriter! Och ja, hålet i lådan som jag tagit kort på är hålet som blev när jag "hamstrat" x antal påsar för förra året tog dem slut i ett nafs! Det finns tydligen fler som gillar Anthon Bergs Mandelägg i Kungsladugård :-P Nä, nu måste jag rusa - hörs imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar