måndag 13 september 2010

Lite annat än bara löpning...







Mitt planerade morgonpass imorse fick jag ställa in då jag fortfarande känner något i halsen :-(
Dagen idag ägnades annars till en heldagskurs i Excel (puh!) och att agera fotbollstränare när sonen spelade fotbollsmatch (se laglogga ovan) och vann med 8-1 (!)
Sedan hem och äta mackor (vårt kök är under renovering och ingen mat kan lagas "på riktigt" på en vecka), planera inför morgondagens två pass (bort med dig dumma halsonda); Mamma Boot Camp och Friskis & Svettis jogg-pass...och så lite planering inför onsdagens utomhuspass och torsdagens Löparskola för tjejer...och några artiklar jag ska skriva...och så vidare och så vidare...håller mig ganska sysselsatt TROTS att jag inte kan/får träna själv lixom :-)
Oj, glömde boken jag måste läsa lite i så att jag hinner klart innan nästa bokklubbsträff...
Om inte halsontet ger med sig snart så får jag överväga om det blir någon resa till Stockholm Lidingöhelgen eller inte...men det får jag tänka på imon, eller nåt...

4 kommentarer:

  1. Ah men gud, hoppas du hinner friskna till innan dess! Fast vanta, LL ar val NASTA helg?? Krya pa dig i vilket fall som helst!! Och starta inte om du inte kanner dig hundra...

    SvaraRadera
  2. Petra: Tack! Ja nu får virusen ta och hålla sig borta, även för dig :-)

    SvaraRadera
  3. Krya på dig. Det är surt att vara sjuk. Men det är några dagar kvar. Är jalsen ok i morgon kan du ju köra. Ska äta lite extra apelsiner för dig.

    SvaraRadera
  4. Anna: Tack för apelsinerna ;-) Hemska virus, flyg din kos NU!

    SvaraRadera