onsdag 8 september 2010

Desivon, tack!




Test av mina nya Newton Terra Momentus slutade som ni ser i en liten vurpa :-( Fast inga skor jag testat klarar blöta stenar när man kör trail running...
Nåja, man kan ju lixom inte bara ligga kvar i skogen och lipa så det var bara att resa sig upp och ta sig hem. Tror nog att dessa skor är det första paret som fått blodfläckar på första passet, haha.
Nä nu blir det att spola rent med Desivon och skratta åt det faktum att jag nog är den första löparen som råkat ut för blånagel på HANDEN!

2 kommentarer:

  1. Aj, det dar sag illa ut! Hoppas knat och lederna klarade sig!!

    SvaraRadera
  2. Petra: Ja, jag klarade mig ganska bra trots vurpan. Det enda jag tänkte på, i sann löparanda (?), var att skydda benen, så värst blev skadan på händerna som jag sträckte fram och tog emot mig med. Blånagel på vänster tumme tillhör ju lixom inte en löpares vardag ;-)

    SvaraRadera