söndag 7 december 2014

Power Woman

Via Twitter kom jag för några år sen i kontakt med en tjej som heter Anna Wretling. En väldigt färgstark personlighet med starka åsikter. Snygg, driven och med mycket humor gjorde att jag tidigt kände att dettta är en person jag vill följa.

Anna driver flera företag, tränar för Ironman, jagar (med röda naglar på avtryckaren, hehe) och går sin egen väg. Hon älskar utmaningar och jag tycker att hennes driv, ärlighet och lekfullhet gör henne till en mycket intressant och inspirerande person. 

Sen ett tag har jag vetat att hon håller på att designa en kollektion med sportkläder för kvinnor. På hennes Instagram har man kunnat se delar av detta det senaste och så i fredags så lanserades henne site. Power Woman. Väldigt passande namn. Anna är verkligen en power woman. 



Inte bara snygg design på kläderna utan även sidan. Jag beställde direkt två zebratights till Maria och mig: 


Tydligen är det mer på gång. Ska bli väldigt kul att se mera och att det kommer gå bra är jag helt övertygad om med Anna vid rodret. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar