fredag 3 juni 2011

Lite dejá-vu

Det är nästan två veckor sen jag sprang i de här skorna sist:





Då var det Varvet som skulle springas. Idag var det mitt pass över broarna som skulle springas i samma skor och faktiskt samma kjol. Även vissa partier längs samma blåa linje som den 21/5-2011.


Således lite dejá-vu känsla helt enkelt. Och faktiskt även till den 22/5-2010 (!) om man ser till värmen som då var 27 grader; idag "bara" 25...


Inga tider att hurra över för jag var seg efter gårdagens fest och för lite sömn. Avsaknaden av vätska (hur smart var det Eva?) gjorde att totalansträngningen var ganska hög :-P

Men passet blev av och det var bra för med alla man ska hinna träffa och allt man ska hinna göra när man är ledig gör att jag inte vet när jag ska hinna klämma in ett litet längre pass...


Ha en fin dag i det underbara vädret! Bäst att passa på och vara ute för man vet ju inte hur länge det håller i sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar