tisdag 3 maj 2011

Intressant väder och maxpulstest!

Idag skulle det kommit 13 mammor på Mamma Boot Camp men pga vädret kom tre :-(
Vi tränade under tak - inte som en vanligt pass men det funkar när det snöar, regnar och haglar men man ändå vill träna...

Well, det är ju inte första gången naturen/vädret spelar oss ett spratt. Glömmer nog aldrig när jag var ute och körde tusingar för två år sen och det började hagla lokalt bara där jag just valt att köra mina tusingar - jag hade RIVSÅR i ansiktet efter det passet, hahaha.

Nu är jag precis hemkommen från ett maxpulstest som jag utförde på en av tjejerna som går min löparskola. Hon pressade sig bra och vi fick fram ett värde som stämmer bättre överens med vad vi trott jfr schablonen som hon använt hittills.

Nu är det bara Löparskoleruset kvar för tjejerna i min löparskola. 5 km´s tävling nu på söndag med personliga nummerlappar och kilometerskyltar :-) Alla ska få gissa sin tid och jag ska gissa deras - vi får väl se vem som har mest rätt :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar