onsdag 18 maj 2011

Inbillning?

Känner av en förkylningskänsla i kroppen och lite rasp i halsen...trodde väl imorse och idag under dagen att det var inbillning men nu här på kvällen så känner jag att nog så inte är fallet :-(

Jag som ALDRIG är sjuk :-( Jag tänker inte hänga ut någon här på bloggen men känner mig ledsen över att vissa inte bryr sig när de är sjuka och inte tänker på att de kan smitta andra.

Tänker inte skriva något mer nu. Tänker lägga mig tidigt och hoppas, hoppas på att jag inbillar mig och att jag imon vaknar till mitt "vanliga" jag igen...

/Eva

6 kommentarer:

  1. NEEJ!
    Mitt heta tips. 1 bit ingefära stor som din hand, mixa ner det i 1l vatten, sila bort fibrerna, behåll vattnet. Spä ut koncentratet med lite vatten och drick. Jag dricker det som té med en skvätt honung.
    Stenhårtknallhållertummarna!!

    SvaraRadera
  2. Jessica: Tack för tips om ingefära. Orkade dock inte ge mig ut och skaffa det igår. Blir jag inte bättre idag så blir det nog inköp sen...

    Andréa: :-( Tack.

    SvaraRadera
  3. Jessica: Jag mår bättre men fortfarande lite snuvig men halsraspet är borta. Inte helt frisk men hoppas att det bara var något kortvarigt och att jag inte vaknar upp dödssjuk imon...
    Tack snälla du för omtanke - hoppas du mår bättre i "munnen" ;-)

    SvaraRadera
  4. Åh men toppen! Lite snor står ju kroppen pall för. Två nätter till med god sömn håller jag tummarna för gör succé!
    -Och ja, munnen känns bättre, ömt men bättre. I'll spare you the details *s*
    Kram!!

    SvaraRadera