måndag 3 september 2012

Vill ni träna med en bronsmedaljör?

 
Tyvärr så har jag ingen sådan här fin medalj i min samling: 
 
 
Men bara att få ha hållit i en olympisk guldmedalj var en grym känsla!
 
 
Nä, jag har ju "bara" brons än så länge:
 
 
 
Bronsmedalj från F&S. Fast det är inte fy skam även om medaljen faktiskt är en pin.
 
Sen så har jag ju en "riktig" medalj i min ägo: 
 
 
 
 
En bronsmedalj i VSM (Veteran SM). 4 km terrräng D35 från Borås 2010.
 
 
Så om ni är sugna på att träna med en bronsmedaljör så börjar idag höstens schema på F&S och det blir således nypremiär på mitt teknik-, intervallpass på Majorna här i Göteborg. 18:00 kör vi. ALLA kan vara med! De som tränat detta pass har varit alltifrån triatleter, de som springer Varvet på 1.20 till de som springer en bra bit över 2 h. Enda kravet för att få vara med är att man ska klara att springa 8 km utan stopp. 
 
Kommer ni? Jag kanske tar på mig medaljen (= min pin) dagen till ära ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar