onsdag 6 juli 2011

Mot ruinens brant...

Ja, här är ett litet axplock efter Loverunning/Runningskirtseventet i Skatås:



Jag kom sist och köpte nog mest, hahaha. Två nya kjolar, s.k. athletic skirts som har en typ cykelbyxa under. Den som jag har sen innan har ju en trosa under. Nu på sommaren är det nog för varmt (för mig i alla fall) att köra denna varianten men till hösten då kommer de komma på!
Och så ett svart linne, en svart långärmad tröja, ett par svarta compressionsocks och tre hårband! Nu är jag nog på väg mot ruinens brant och tur var väl att det inte fanns vissa fler kjolar i min storlek för då hade jag nog varit pank...

Min rödprickiga (samma som ovan) med bara trosa fanns dock inte men är på väg. Kommer att matcha mitt tävlingslinne perfekt!

Så gå nu in på www.loverunning.se och beställ - ni kommer INTE ångra er! För några år sen trodde jag ALDRIG att jag skulle springa i tights och för ett år sen trodde jag nog aldrig att jag skulle springa i kjol!

Imon sista gruppasset innan semester och då det är ett Mamma Boot Camp pass så kanske ni kan gissa vilken kjol jag kommer att ha på mig? :-)

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha, fresta mig inte. Frågade maken idag lite fiskande och med en heeel del baktankar om han skulle bli sur om jag köpte nya löparskor. Av hans diplomatiska tysta svar förstod jag att läget nog inte är det bästa! (Så jag dribblade bort rubbet med ett "He he alltså... när jag börjar jobba så klart!")
    //Jessica utan internet

    SvaraRadera
  2. Jessica utan internet: Hehehehe. Va? Får du inga nya skor? Köp en trisslott, vettja så kanske det löser sig ändå ;-)

    SvaraRadera
  3. P.S. - Går det inte att muta honom? Brukar funka på min ;-) D.S.

    SvaraRadera