onsdag 30 juni 2010

Nya skor och trötthet...

Har idag provat mina nya skor och min utvärdering efter ca 7 km är att det kommer att funka på bana eller nere på grusplanerna där jag kör mina kortintervaller. På asfalt är de för mjuka och jag fick ont i framfoten. Kan även bero på att jag sprang utan inlägg men då denna sko är smal går det inte att pressa ner ett par inlägg varför denna skor kommer att bli väldigt "nischad" för mig.

Känner mig trött för tillfället. Det "sliter" mycket att hålla i alla pass och även om jag inte tränar själv under de flesta grupp- och individuella passen jag har så tar det ändå mycket energi och det känns skönt att veta att det om en vecka är semester.

Min egna träning börjar bli lidande pga av ovanstående och det är inte bra då jag har ett högt mål som jag försöker nå. Hoppas jag kan ladda batterierna under juli och komma tillbaka starkare i augusti! Både för mig själv och andra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar