söndag 11 december 2011

Ibland blir det lite fel och lite rätt

Igår skrev jag ett inlägg som jag tagit bort. Jag tänker inte be om ursäkt, det jag lägger upp på min blogg är ju något som jag själv bestämmer över utan det jag vill säga är att ibland när man skriver något och inte läser igenom det så noga innan man postar så kan det bli lite "fel" fast man egentligen menar något annat som kanske är lite "rätt". Well, jag är inte mer än människa och gårdagens pass på 24 km får istället summeras med denna bild:




Röda sten under vatten OCH som ni ser så var det inte bara jag som ville föreviga detta på bild!

Idag vet jag inte om det blir någon löpning men som ni vet så har jag svårt för att vila så kanske det blir en liten jogg för att leverera några kjolar till en god vän som ska åka till Sydafrika på träningsläger (låter inte skönt alls!).

Sen blir det även lite mera pepparkaksbak med den sista degen och sen får jag ställa undan burken för det är vissa som sätter händerna i den VARJE dag. Måste ju dock betyda att a) de är väldigt goda och b) någon kommer att vara mycket snäll snart.

Imon blir det stadsorienteringslopp, hahaha. Ja, det här med karta är ju inte min grej men jag hoppas på att en viss person som lovat springa med mig har bättre koll än jag :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar