måndag 20 februari 2012

Väntan...

Det gör ont i min höft pga fallet i lördags :-( Tränar därför inte idag i väntan på att det ska bli bättre.

Imon ska jag hålla ett företagspass och det kommer gå att genomföra även om jag har ont då jag kan instruera "från sidan".

Hela veckan handlar för övrigt om väntan. Väntan på gala och fest för på lördag är det bal OCH 40-årskalas. Jag har "uppdrag" på bägge dessa "events" och tränar därför idag ändå, fast inte fysiskt utan på lite hemliga saker. Vill ju inte avslöja något utifall att jubilaren läser min blogg. En jubilar som för övrigt inte åldrats en dag sen vi träffades för nästan 20 år sen :-)

Men ni ska inte få vänta på att få se delar av min outfit som jag ska ha på lördag. Jag förstår att de manliga läsarna av min blogg tycker att det är JÄTTEINTRESSANT att veta vilka skor jag ska ha, vilken väska jag ska ha, smycken, klänning etc - typ NOT! Hahahaha. Så för de kvinnliga läsarna, här bild på de örhängen som jag ska ha på mig lördag. Vi får hoppas att örsnibbarna håller....:-P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar