söndag 29 augusti 2010

Bröllop och vila...

Igår gifte sig två av mina bästa vänner. Men ibland kommer saker emellan som trots all minitiuös planeringen gör att saker inte blir som man tänkt sig. Jag tänker inte gå in på detaljer men jag hoppas att de om några år kan se tillbaka på dagen och skratta lite åt ett bröllop som de kan berätta om för sina barnbarn och som blev väldigt annorlunda. Det var i alla fall mycket kärlek och känslor i luften och idag är jag helt slut, både i kropp och själ...
Således ingen löpning igår och inte heller idag och konstigt nog så känner jag mig inte stressad över detta som jag brukar göra. Vet lixom inte när jag vilade två dagar på raken sist FRIVILLIGT. Men gårdagen satte perspektiv på livet och att få vara frisk och vara med de man älskar betyder idag mer än ett bulkpass i skogen om man säger så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar