tisdag 18 december 2012

Julsnackpass med Claes

Igår så började jag dagen med en morgonjogg med bästa Sofia och hennes hund Eddie. Läs gärna hennes inlägg om detta HÄR.

Sen var det frukost med en god vän och dagen var en underbar dag trots att det var måndag.
På kvällen var det bokklubbsträff hemma hos mig och då gjorde jag grönkålschips:


Mycket uppskattat som tilltugg till julskinka och lite annat julbetonat som jag fixat.

Idag har jag julsnacksjoggat med bästa Claes. Claes är nästan som en del av jogg.se - han följer ca 50 personer och skriver kommentarer och peppar på alla dessa joggkompisars pass. Man kan nästan kalla honom för Mr jogg.se
Nu under hösten har han tagit ett litet break men är nu på väg tillbaka igen. På hans första pass för någon vecka sen så var det typ 25 likes direkt. Han har varit saknad av många.  Så idag skulle vi upprepa förra årets pass som vi gjorde vid ungefär samma tid även om vi båda nog inte är i storform. Så det blev 13,6 km där det inte ens var en sekunds tystnad. Vid en tävling om vem som snackar mest under ett pass så skulle det nog bli dött lopp mellan mig och Claes, haha. Tack för underbart sällskap - du är en mycket fin människa som många uppskattar och vi är många som är glada för dina små peppande kommentarer på våra pass!

Nu ska jag öppna den här burken, hörs imon!

2 kommentarer:

  1. Äter du med sked rakt ur burken så är jag beredd att fria. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jonas, baserat på mina andra matorgier och att jag äter deg så är ju svaret på den frågan självklart ;-)

      Radera